شلوغ!

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

این روزها همه عاشق میشوند!شما چطور؟!

اگر این سوال موضوع انشای من بود میدونی چی میگفتم؟

میگفتم کی من؟!

نه بابــــــــــــــــــــــــا!

و عشق....

منو یاد چی میندازه؟

در حال حاضر:

استفرغ/یستفرغ/استفرغ/استفـــــــــــــــــــــــــرااااااااغ!

صرف فعل عربی که بلدی؟!

آره داداش!

هوا که بس ناجوان مردانه سرداست.این حالا هیچی,این استفرغ یستفرغ  هم بهش اضاف شده

چنانچه این منزل اینترنتی بینندگان!(مگه شو تلویزیونیه!) ثابتی داشته باشه

متوجه خواهند شد که

لحن این پست با بقیه فرق داره.

آره داداش!شایدم آره خواهر!فرق داره.اما من خودمم.خود خودم.

مخمم تکون نخورده.سرجاشه

فقط یه نمه....یه نمه ها....دلم میخواد عق بزنم رو همه چی!

 



نظرات شما عزیزان:

ماتاتا
ساعت23:12---5 آبان 1390
بعله متوجه که شدیم و ... شیره!

میدونی؟ تنها چیزی که ارزشمنده اینه که خودت باشی! خودت بنویسی! خودت نگاه کنی! خودت حرف بزنی! و ...

:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:پرسه ی آزاد,ساعت 18:24 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak