سپـــــــــــاس

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

میگن آرزوهاتونو یه جا بنویسید

روزی خواهید دید آنچه اکنون دارید

روزی آرزویتان بوده است

-------------------------------------------------------------------------------------------

خدای عزیزم

گاه فراموش میکنم که شبها پیش از خواب

به تو لبخند بزنم

برایت بوسه ای بفرستم

برایت بنویسم

و لبخند سپاسم را روانه ی آسمان کنم

خدای عزیزم,سپاس!

به خاطر تلخی ها...که این روزها راه نفس بر من بسته

به خاطر شیرینی ها.....که گاه و بیگاه چهارستون خانه ی قلبم را به لرزه در می آورد

به خاطر چشم و چراغ...که قبلا نداشتم و اکنون دارم

خدای عزیزم......سپاس فراوان...به آدرس آسمان ...با تمبر بوسه ی صورتی ام

پستش میکنم درون صندوق قلبم

میدانم که خیلی زود به دستت میرسد.....



نظرات شما عزیزان:

hanie
ساعت11:51---4 تير 1390
salam azizammm.fekr nakoni man be yadet nistama man har ruz bet sar mizanam.delam barat tang shode

ALI
ساعت16:51---2 تير 1390
با سلام به مدیر محترم وبلاگ
اگر مایل بودید می توانید در وبلاگ من عضو شده و اگر ده تن از دوستانتان را نیز به وبلاگ من فراخوانده و از آن ها بخواهید که در وبلاگ من عضو شوند لینک سایت شما به صورت اتوماتیک در تمام وبلاگ هایی که هر روز به روز میشوند قرار خواهد گرفت
توجه داشته باشید که وبلاگ من نیز هر روز به روز میشود
با تشکر از مدیر محترم وبلاگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:دوست داشتنی,ساعت 16:15 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak